قوانین فروشگاه کالا اسپید به شرح زیر میباشد :

*در هر صورت نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت 12 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “09900671093 “و يا واتساپ همین خط  به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل سریعاً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از 12 ساعت هيچ اعتراضي قابل پذيرش نيست.

*در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

*خریدار به مدت 1 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به آن شرط که بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد.

*لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

**کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود. قبل از سفارش کالا جهت موجودی و قیمت آن کالا استعلام گرفته شود در غیر این صورت هرگونه افزایش قیمت کالا باید پرداخت شود و گرنه از مبلغ ۲۰ درصد کسر میشود .

* کالا های با قیمت بالای 500000 تومان برای این گروه از کالا نیاز به دریافت پیش پرداخت می باشد.

*پس از دریافت پیش پرداخت و تایید شدن سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، بیعانه به مشتری عودت داده نخواهد شد.

*عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 12 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “09900671093 ” یا واتساپ همین خط به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود.

*بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

ثبت سفارش و استعلام:

با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند. پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود. در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید.

فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید. 2. فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال کالا افق هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد. 3. فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید. 4. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد. سفارش های سایت به علت حجم زیاد سفارشات بین 8 الی 12 روز کاری خدمت مشتری ارسال میگردد و مشتری هیچ گونه حق انصراف از خرید را ندارد.

***مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید. هرگونه اعتراض از مغایرت کالا درج شده در سایت و تحویل شده به مشتری طی 12 ساعت حتی در روزهای تعطیل اعلام کنند به شرکت تا پس از برگشت دادن مشتری و دادن کد رهگیری کالا به شرکت درهمان روز فقط درصورت بسته بودن پلمپ و باهزینه خود مشتری برگشت داده شده و مبلغ بعد از رسیدن کالا به شرکت و کسر ضرر و هزینه بار به حساب شما واریز میشوند.

درصورتی که استعلام کالا گرفته نشود از پشتیبانی و خرید زده شود و بعد به مشتری افزایش قیمت یا کاهش اعلام شود و خاستار لغو سفارش باشن ۲۰ درصد از مبلغ خرید جهت ضرر شرکت و وقت کارشناسان در نزد شرکت می ماند و عودت داده نمیشود.

جنسی که ارسال شده درصورتی که خراب باشد یا مغایرت داشته باشد باید حداکثر در 24 ساعت بعد از تحویل حتی در روز تعطیل ارسال گردد در غیر اینصورت مبلغ بازگشت داده نخواهد شد.